“Postituse vaatajast kliendiks”
müügitunnelite loomise meistrikursus
21. november – 19. detsember 2024
Õpi selgeks müügitunneli loomise oskused, et muuta enda teenuste ja toodete müük vähem aega nõudvaks ja päriselt tulemusi toovaks.
Sellelt kursuselt saad samm-sammulise juhendi, kuidas luua just sinu tootele/teenusele müügitunnel, mis sinu müüki parandab ja samas hoiab kokku sinu aega.
Sinu toodete/teenuste müümine ei pea olema keeruline ega aeganõudev. On aeg muuta turundus ja müük lihtsaks!
Müügitunneli loomise meistrikursus on 5-nädalane kursus Zoomis ettevõtjatele, kes tahavad oma tooteid/teenuseid veebi teel paremini müüa ja samas hoida kokku turundusele/müügile kuluvat aega. Sellelt kursuselt saad sa nii müügitunneli strateegilise planeerimise kui ka tehnilise ülesehituse jaoks vajalikud teadmised ja oskused.
See on ideaalne kursus neile, kes peavad ise tegelema oma turunduse ja müügiga või ka neile, kes aitavad teistel seda teha, kuid soovivad kulutada sellele vähem aega, luues samas paremaid tulemusi. Samuti on see hea koht küsida küsimusi kursuse juhendajatelt, kellel on pikaajaline kogemus tulemuslike müügitunnelite loomises.
Müügitunneli loomise kursus kestab 5 nädalat, kus käime läbi kõik vajalikud sammud toimiva müügitunneli loomiseks:
1. nädal
Müügitunneli alguspunkt: kuidas veenda sihtrühma liikuma vaatamisest klikini?
Esimesel nädalal keskendume sellele, kuidas teha sihtrühmaga esimene kontakt nii, et neil tekiks huvi. Räägime täpsemalt, millega nende huvi tekitada ja kuidas veenda nad tegema esimese sammu müügitunnelisse sisenemiseks. See samm aitab kasvatada ka sinu meililisti.
21. november kell 12-14
2. nädal
Müügitunneli lõpp-punkt: tea, kuhu sa soovid sihtrühma viia.
Tulemusliku müügitunneli saab luua ainult siis, kui sa tead, kus on selle algus- ja lõpp-punkt. Paneme paika, mis on sinu müügitunneli eesmärk ja milline on see lõpp-toode, milleni iga müügitunneli samm peab inimest juhatama. Saad teada, kuidas koostada häid vahepakkumisi ja lõpp-pakkumist.
28. november kell 12-14
3. nädal
Passiivsed müügitunnelid: kuidas müüa tooteid ja teenuseid, millel pole ostule ajalist limiiti?
Sellel nädalal keskendume müügitunnelite loomisele, millel pole ajalist limiiti ehk mida saad peaaegu 100% automatiseerida. Siia alla käivad e-poe toodete, e-kursuste ja teenuste müügitunnelid.
5. detsember kell 12-14
4. nädal
Aktiivsed müügitunnelid: kuidas müüa tooteid/teenuseid, millel on ostuajal limiit?
Sellel nädalal räägime täpsemalt, kuidas teha häid müügitunneleid toodetele ja teenustele, mille ostmisel on ajaline limiit. Kuna müügi periood on sellisel juhul tihtipeale lühike, siis on vaja neile luua müügitunnel, mis kiiresti ja rohkem tulemusi looks piiratud aja raamides. Aktiivsed müügitunnelid sisaldavad rohkem sinu ajalist kulu, kuid nende tulemuslikkus on seeläbi tihtipeale parem kui passiivsetel müügitunnelitel.
12. detsember kell 12-14
5. nädal
Müügitunneli optimeerimine: kuidas jooksvalt teha oma müügitunnel tulemuslikumaks?’
Mitte keegi ei suuda kohe alguses luua 100% toimivat müügitunnelit, mistõttu on vaja nende tulemusi jooksvalt analüüsida ja saadud info põhjal optimeerida. Sellel nädalal keskendume müügitunneli näitajate analüüsimisele, et oskaksid märgata oma süsteemis puudujääke ja teha sobivaid muudatusi, et tulemused paraneksid.
19. detsember kell 12-14
Müügitunneli loomise kursus sisaldab kõike, mida vaja ühe hästi müüke toova ja automatiseeritud müügitunneli loomiseks. Oskus luua müügitunneleid tuleb sulle alati igas valdkonnas kasuks.
Kursuse osaleja õpib kursuse jooksul:
- Kuidas saada teada sihtrühma soovid, et neile luua ahvatlevaid pakkumisi;
- Koostama erineva hinnaklassi pakkumisi sihtrühmale, mida ka ostetakse;
- Panema kokku müügitunnelit nii toodetele kui teenustele;
- Looma nii passiivseid kui ka aktiivseid müügitunneleid;
- Analüüsima oma müügitunnelite tulemusi ja neid parandama;
- Valima enda jaoks sobivaid tehnilisi lahendusi, et müüki ja turundust võimalikult palju automatiseerida.
Kursuse juhendajad
Sigrit Säga
Sigrit on 25-aastane koolitaja, raamatu “Eduka veebikoolitusäri alustalad” autor ja turundusspetsialist, kes alustas oma koolitamise teekonda 2021. aasta mais. Sigriti peamiseks kireks on aidata teistel alustajatel luua endale edukas koolitamise ja nõustamise äri online keskkonnas ning tema loodud Inspiraatorid kogukonda on kokku kogunenud üle 1700 koolitaja, terapeudi, coachi ja kogemusnõustaja. Ta on 3,5 aastaga läbi viinud 35 toote/teenuse turuletoomise kampaaniat, millest 14 on olnud 10 000+€ käibega.
Sigrit on koostööd teinud mitmete tuntud ettevõtete ja koolitajatega nagu Edu Akadeemia, Smaily, Veebimajutus, Carmen Pritson ja Dan Brulé.
Kaspar Aren
Kaspar Aren on ettevõtja, Digiturundusagentuuri Sharplife asutaja ja tegevjuht. Sharplife on keskendunud strateegilisele digiturundusele. Läbi nende poolt väljatöötatud süsteemide aitavad nad ettevõtetel suurendada käivet, kasumit ja kontaktibaasi.
Sharplife on aidanud digiturundusstrateegiaid ellu viia ligi 100 erinevale Eesti ettevõttele, nende hulgas: Marat, Sangar, Erik Orgu, Uus Maa kinnisvarabüroo, Beast Rent, Starfish Academy, Amazoni kool jpt.
Kaspar Aren on läbi koolituste edasi andnud digiturunduse teadmisi rohkem kui 600’le inimesele.
Kursusel osalejana saad sa ligipääsu ka mitmetele boonustele
Kursusel osaleja soodustused kingitusena
Kursusel osalejana saad kasutada veel järgnevaid soodustusi:
- 3 kuud tasuta Veebimajutuse teenust (uutelt veebilehe ja meilikasti majutuse teenustelt)
- Tasuta Divi Theme eluaegse paketi peale laadimine WordPressile (väärtus 220€)
Tehniliste abivideote kogu
(ligipääs 6 kuud)
Kui tehnoloogia käib sulle vastu karva või tunned ennast erinevate programmide kasutamisel ebakindlalt, siis meie tehniliste abivideote kogu teeb sinu elu hulga lihtsamaks. Me oleme kõikidest tähtsamatest programmidest teinud samm-sammulised eestikeelsed abivideod, mille järgi saad väga lihtsalt seadistada oma veebiäri jaoks kõik vajaliku.
[väärtus 197€] – 80+ abivideot erinevate programmide kasutamise kohta
Facebooki reklaamid e-poodidele veebikursus
Kui tehnoloogia käib sulle vastu karva või tunned ennast erinevate programmide kasutamisel ebakindlalt, siis meie tehniliste abivideote kogu teeb sinu elu hulga lihtsamaks. Me oleme kõikidest tähtsamatest programmidest teinud samm-sammulised eestikeelsed abivideod, mille järgi saad väga lihtsalt seadistada oma veebiäri jaoks kõik vajaliku.
[väärtus 250€]
Korduma kippuvad küsimused
Kui palju peaksin ma arvestama kursusel osalemiseks aega?
Kursusel toimuvad Zoomis kohtumised neljapäeviti 2 tundi kord alates 21. november kuni 19. detsember. Lisaks sellele tasub arvestada veel 1-3 tundi (vastavalt võimalusele ja vajadusele) uute saadud teadmiste praktiseerimiseks. Igal kohtumisel anname me ühe ülesande, mille ära tegemine aitab sul kinnistada teadmisi ja õppida erinevaid tehnilisi oskusi.
Kas kursuse eest on võimalik tasuda ka osades?
Millal saan kursusele ja boonustele ligipääsu?
Kursusel osalejatele jääb kursuse salvestustele ja boonustele ligipääs kuni 30. aprillini 2025.
Soodushind saadaval kuni 19. november
Kursuse tavahind 497€- 5 x 2h Müügitunneli loomise kursus (tavahind 497€)
- Facebooki reklaamide loomine e-poodidele veebikursus (tavaline müügihind 250€)
- Tehniliste abivideote kogu (väärtus 197€)
- Kui liitud 12. novembriks: 20-minutiline personaalne müügitunneli loomise konsultatsioon Sigritilt või Kasparilt (väärtus 100€)