Väljakutsete turundamisstrateegia on viimaste kuude jooksul järjest rohkem kogunud populaarsust. Olen nüüdseks juba ise läbi viinud ligi 20 väljakutset ja kavatsen ka edasipidi neid teha, sest need on omamoodi sõltuvust tekitavad. 

Julia esimene kogemus

Hiljuti avas Julia väljakutse abil edukalt virtuaalse Hingetoidu kokakooli, millega liitus 70 inimest. Tähelepanuväärne selle väljakutse juures oli aga see, et Julial ei olnud oma meililisti ja ta kasutas reklaamiks ainult orgaanilist turundust sotsiaalmeedias.

Pealkirja valik

Aitasin Juliat väljakutse planeerimine ja selle sisu väljatöötamise juures. Ka minu jaoks oli see protsess uudne, sest oli vaja mõelda minu jaoks uuele sihtrühmale kohaselt. Me ei tahtnud veganlust propageerida, vaid lihtsalt tutvustada neile uusi toiduvalikuid ja anda neile võimalus oma toidulauda täiendada. Seepärast oli pealkiri “Vegan toit mitteveganitele” väga oluline. See oli intrigeeriv ja tõmbas inimeste tähelepanu.

Katsumused

Väljakutse algas Julia jaoks kaootiliselt. Videosalvestuste tegemine koduköögis võttis aega ja tekitas mõningast ebamugavust, kuid ta ei lasknud sellel end heidutada. Ta teadis, et hetkel pole tal küll ideaalseid tingimusi ega parimaid vahendeid, kuid oluline oli alustada. Ta võttis seda väljakutset võimalusena õppida ja kasvada.

Mõned õppetunnid, mida ka sina saad sellest kaasa võtta:

  • Ka meililisti ja tasulise reklaami puudumisel on võimalik väga edukalt leida oma väljakutsesse inimesi,
  • Kui tehnika veab sind alt, siis on alati hea, kui on olemas plaan B,
  • Väljakutse külalisi valides tee kindlaks, et nad ei läheks vastuollu väljakutse ega sihtrühma väärtustega.

Mis kõige tähtsam – kõik ei pea olema tehniliselt täiuslikult läbi viidud. Sinu ehedus ja valmisolek osalejate jaoks ka ebatäiuslikus olukorras ikkagi kohale ilmuda on see, mis võidab nende südamed.