Üldine arvamus on, et inimesed maksavad info eest aga tegelikkuses on praegusel internetiajastul kõik info kättesaadav ka tasuta. Reaalsuses on oluline hoopis struktuur, kuidas seda edasi antakse, sest tasuta kättesaadavast infost on raske välja filtreerida, kelle nõuannet kuulata ja kust leida enda situatsiooni jaoks see kõige õigem vastus.
Enne kui pakud oma potentsiaalsele kliendile oma premium hinnaga programmi tõesta talle, et sul on tema jaoks vajalikud teadmised. Jaga tasuta väärtust, anna oma sihtklientidele võimalus katsetada sinu tasuta nõuandeid ja paku soodsa hinnaga lisaväärtust, milleks võib olla näiteks raamat.
Sama probleemi on võimalik lahendada mitut moodi, aga klient tahab leida enda jaoks sellise, mis teda ka kõnetaks. Ei ole võimalik kõigile meeldida, leia inimesed, kellele sobib just sinu struktuur. Leia müügile eetiline lähenemine, müü oma lahendust just neile, kes seda tahavad ja aita neil jõuda soovitud tulemusteni.
Kui info ise ei ole mitte midagi väärt, siis kuidas tõsta oma toote/teenuse väärtust?
Lisa oma pakkumisele lisaväärtust, selleks võib olla sinu kogemus, ligipääs suhetele (nt sinu programmis osalejad võivad omavahel leida koostööpartnereid), staatus, coaching süsteem jm. Mida suurem on tõenäosus, et klient jõuab soovitud tulemusteni (nt 1:1 konsultatsioonid) seda kõrgemat hinda saad oma teenuse eest küsida. Ka aeg on inimeste jaoks väärtuslik, mida kiiremini ja efektiivsemalt suudad neile vajaliku info edasi anda, seda rohkem on nad valmis selle eest maksma.
Tahad täpsemalt teada, mis oma pakkumisele lisada, et inimesed tahaksid seda osta?
Kuula podcasti ja saa teada!