Smaily on Eesti juhtiv e-mailiturunduse platvorm, millel on tänaseks 18 000 kasutajat ja mida kasutatakse 150 miljoni e-kirja saatmiseks iga kuu. E-maili turunduse saladusi jagavad Smaily asutaja Erkki Markus ning müügi- ja turundusjuht Tanel Rand.
Kuidas alustada emaililisti kogumisega kui kontakte pole?
- Anna midagi vastu (konsultatsioon, kupong, tasuta koolitus/veebinar, e-raamat)
- Uudiskirja magnetid – vii läbi kampaaniaid oma sotsiaalmeedias
- Personaalsus – räägi oma sihtkliendiga (kui see on kõigile, siis see pole mitte kellelegi)
- Ole unikaalne – ära tüüta oma meililisti järgmise kirjaga, mis neid ei huvita.
- Mõtle välja lööv pealkiri, mis paneb sinu kirja avama
- Väärtuslik sisu – jaga oma meilistile infot, mida neil ka päriselt vaja on, see suurendab usaldust ja nad jäävad ootama su järgmist kirja
Miks saata?
- E-mailiturundud on üks soodsamaid turunduskanaleid
- Suur tagasiteenimise % kui teed seda õigesti
- Saab rohkem tähelepanu kui näiteks sotsiaalmeedia
- Personaalsus ja korduvkliendid – suunatud turundamine vastavalt kliendi eelneva ostule
- Suurendab kliendi lojaalsust
Kui palju saata?
- Nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik
- Vastavalt kliendi ostutsüklile, kui sageli tahavad kliendid sinu toodet kasutada
- Oleneb tootest/teenusest (nt riideid võib ka paari nädala pärast uuesti osta aga peokorraldust arvatavasti paari kuu pärast)
Tahad e-mailiturundusest rohkem ja täpsemalt teada? Kuula podcasti ja saa teada!
Loo endale Smaily konto klikkides SIIN!