Smaily on Eesti juhtiv e-mailiturunduse platvorm, millel on tänaseks 18 000 kasutajat ja mida kasutatakse 150 miljoni e-kirja saatmiseks iga kuu. E-maili turunduse saladusi jagavad Smaily asutaja Erkki Markus ning müügi- ja turundusjuht Tanel Rand.

Kuidas alustada emaililisti kogumisega kui kontakte pole?

  • Anna midagi vastu (konsultatsioon, kupong, tasuta koolitus/veebinar, e-raamat)
  • Uudiskirja magnetid – vii läbi kampaaniaid oma sotsiaalmeedias
  • Personaalsus – räägi oma sihtkliendiga (kui see on kõigile, siis see pole mitte kellelegi)
  • Ole unikaalne – ära tüüta oma meililisti järgmise kirjaga, mis neid ei huvita.
  • Mõtle välja lööv pealkiri, mis paneb sinu kirja avama
  • Väärtuslik sisu – jaga oma meilistile infot, mida neil ka päriselt vaja on, see suurendab usaldust ja nad jäävad ootama su järgmist kirja

Miks saata?

  • E-mailiturundud on üks soodsamaid turunduskanaleid
  • Suur tagasiteenimise % kui teed seda õigesti
  • Saab rohkem tähelepanu kui näiteks sotsiaalmeedia
  • Personaalsus ja korduvkliendid – suunatud turundamine vastavalt kliendi eelneva ostule
  • Suurendab kliendi lojaalsust

Kui palju saata?

  • Nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik
  • Vastavalt kliendi ostutsüklile, kui sageli tahavad kliendid sinu toodet kasutada
  • Oleneb tootest/teenusest (nt riideid võib ka paari nädala pärast uuesti osta aga peokorraldust arvatavasti paari kuu pärast)

Tahad e-mailiturundusest rohkem ja täpsemalt teada? Kuula podcasti ja saa teada!

Loo endale Smaily konto klikkides SIIN!