Omanimelise brändi ehitamiseks on mitu moodust: see kas kujuneb täiesti iseseisvalt või suunad seda teadlikult oma tegudega. Sinu bränd on see, mida sinust teatakse enne kui ruumi sisened ja mida räägitakse, kui oled ruumist lahkunud, selle juures ei ole olulised sinu logo ega värvid.
Tihtipeale jagatakse sotsiaalmeedias ainult oma elu kesta – näidatakse väga väikest osa oma elust ja ka see on moonutatud. Inimesed ostavad inimest mitte toodet, mida rohkem nad sind näevad seda rohkem sa neile meeldid. Väga oluline ongi olla autentne, sest see loob emotsionaalse sideme sinu sihtgrupi ja võimalike koostööpartneritega ning annab seejuures sulle võimaluse ühendada oma elu eri valdkonnad.
Oma persoonibrändi teadlikul kujundamisel sotsiaalmeedias on hea mõelda enne postitamist küsimusele: Kas see, mida ma postitan loob väärtust? Sama oluline või isegi tähtsam on mis tunde saab inimene kui ta on sinuga kontakt. See on see, millele ta mõtleb, kui kuuleb või näeb sinu nime, anna talle põhjust sinust positiivses võtmes rääkida.