Kas oled kunagi mõelnud, kuidas eristuda oma konkurentidest ja tõsta oma brändi või toote usaldusväärsust? Vastus peitub suurepärases tagasisides. Tagasiside mitte ainult ei aita sul paremini mõista oma sihtgrupi vajadusi, vaid võimaldab sul ka teha olulisi muudatusi, mis viivad su brändi uuele tasemele.

Tagasiside: Sinu mõjuv relv

Hea tagasiside on nagu kullakaevandus, mis võib avada uksi ootamatutes kohtades. Kliendid, kes on kogenud suurepärast teenindust või toodet, on tihti valmis seda jagama. Ära alahinda suusõnalise reklaami võimu! Kogu kokku kiitvad sõnad ja kogemused ning jaga neid julgelt oma veebisaidil, sotsiaalmeedias ja turundusmaterjalides. Oluline on küsida luba enne nende avaldamist ja olla tänulik saadud tunnustuse eest.

Aktiivne tagasiside küsimine

Lihtsalt ootamine, et tagasiside ise tuleks, ei pruugi olla efektiivne strateegia. Oluline on olla proaktiivne ja küsida tagasisidet ise. Näiteks, kui klient on kasutanud sinu toodet või teenust, saada talle personaalne e-kiri või sõnum, milles palud ausat tagasisidet. Kutsu neid jagama nende kogemust, rõhutades, et nende arvamus on sulle oluline ja aitab sul pakkuda paremat teenust tulevikus.

Strateegiline ajastus

Tagasiside küsimine õigel ajal on võtmetähtsusega. Püüa leida hetki, kus klient on su toote või teenusega just suhestunud. Näiteks, kui tegemist on online-kursusega, võib tagasiside küsimine olla osa viimasest õppemoodulist. Ära unusta lisada julgustust ja tänusõnu, mis innustavad kliente oma mõtteid jagama.

Motiveeri tagasiside andmist

Inimestele meeldib, kui neid märgatakse ja nende arvamus loeb. Seepärast võid kaaluda väikeste auhindade või soodustuste pakkumist neile, kes on valmis tagasisidet jagama. See mitte ainult ei suurenda tagasiside kogumise tõenäosust, vaid näitab ka, et hindad klientide panust.

Suunavad küsimused

Küsimused, mida esitad tagasiside saamiseks, peaksid olema spetsiifilised ja informatiivsed. Ära piirdu lihtsalt “Kuidas oli teie kogemus?” küsimusega. Küsi pigem näiteks, milliseid konkreetseid eeliseid nad kogesid, kuidas sinu toode või teenus lahendas nende probleemi või mida saaks veel paremaks muuta.

Tagasiside on võti sinu brändi kasvu ja arengu jaoks. Aktiivne suhtlus klientidega ning nende arvamuse hindamine võimaldab sul pakkuda üha paremat toodet või teenust ning eristuda oma konkurentidest. Ära karda küsida tagasisidet ja ära unusta seda oma edu jaoks ära kasutada! Kui soovid rohkem nõuandeid ja näpunäiteid tagasiside kogumise kohta, kuula allolevat podcasti osa.

Loodame, et need nõuanded aitavad sul koguda väärtuslikku tagasisidet ja seda tarkust oma brändi arendamisel rakendada!