TikToki lühivideoteplatvorm võib pealikaudselt tunduda teismelise tantsulavana, aga kindlasti ei ole see tegelikkuses nii lihtne. Sellele uudsele platvormile on juba kokku kogunenud paljud väikeettevõtjad ja suurfirmad, et oma brändi levikule veelgi kaasa aidata. TikToki teeb eriliseks algoritm, mis võrreldes teiste platvormidega annab palju parema võimaluse jõuda uute inimesteni ja just oma sihtgrupini ka väiksematel sisuloojatel.

TikToki kasutajad on igast vanusest ja elu valdkonnast inimesed, peamiseks levikubarjääriks võib osutuda hoopiski eesti keel. Meid on maailmapildis niigi vähe ja kindlasti ei ole kõik eestlased andunud TikToki kasutajad ning nende hulgast on jällegi ainult osa just sinu sihtgrupp. Sellest ei tasu aga lasta ennast morjendada, sest kindlasti leiad sellelt platvormilt inimesi, kes tahavad teada, mida sul öelda on.

TikTokis on raske jääda ainult sisuloojaks ilma, et ammutaksid teistelt inspiratsiooni või paneksid tähele, mis on hetkel trendikas. Need teemad ja motiivid, mis on populaarsed levivad palju kiiremini ja laiemalt kui eraldiseisvad ideed. TikToki kasutajad ootavad ehedust ja mängulisust, nad ei taha puhast ja korrektset esiplaani vaid just seda, mis on päris. See on hoopis teistsugune võimalus oma sihgruppi kõnetada.

TikToki plussid

+ hea algoritm postituste levimiseks

+ hea algoritm uute sihtrühma liikmete leidmiseks

+ kergesti tarbitav formaat (lühivideod/piltpostitused)

+ ehedus ja mängulisus on olulisem kui korrektsu

TikToki miinused

– eesti keelt kõnelejate piiratus

– trenditedalikkus on oluline

– ei saa olla oma jälgijate „mullis“, sinu postitused jõuavad ka paljude teiste ette

TikToki platvorm, mis esmapilgul võib tunduda vaid teismeliste meelelahutuskanalina, pakub tegelikult mitmekülgseid võimalusi isikubrändi edendamiseks. TikToki tugevusteks on suurepärased algoritmid, mis soodustavad postituste levikut ja uute sihtgruppide avastamist. Platvormi lühivideote ja piltpostituste kergesti tarbitav formaat ning fookus ehtsusel ja mängulisusel on olulisemad kui täiuslikkus.

Tahad täpsemalt teada, mida TikTok endast kujutab ja kuidas luua seal hästi levivat sisu? Kuula all olevat podcasti osa, kus arutan koos sisulooja Henri Karpoviga just sel teemal.