Kas soovid avastada saladust, mis võib pöörata su meeskonna või kliendi produktiivsuse uuele tasemele? Oma väärtuslikke teadmisi sellest, milliseid küsimusi esitada, et mõjutada positiivselt vastajate emotsioone ja suunata tulemusi, jagab meeskonna ja juhtimise coach Reesi Valge. Küsimused on võti, mis avab ukse parema meeskonnatöö ja suurema tõhususe poole.

Vestluse alustamise kunst

Vestluse alustamine määrab tooni terveks aruteluks. Kui soovid luua avatud ja meeldiva õhkkonna, siis unusta tavalised küsimused nagu “Kuidas sul läheb?” ja proovi midagi uut. Üks võimalus on alustada küsimusega: “Mis on vahepeal hästi läinud?” See avab uksed sügavamatele ja sisukamatele vestlustele. Kui inimesed saavad jagada oma saavutusi ja positiivseid kogemusi, loob see positiivsema meeleolu.

Reesi soovitab pöörata tähelepanu oma hääletoonile, kehakeelele ja sõnastusele. Need elemendid aitavad luua usaldust ning avatud suhtlust.

Kohalolu võlu

Keskendumine hetkele on võti produktiivse vestluse juurde. Enne olulise kohtumise alustamist võta hetk, et end kohalolekusse tuua. Küsi endalt, kuidas saad olla praeguses hetkes 100% kohal. See mitte ainult ei aita sul ise keskenduda, vaid annab ka märku sinu vestluspartnerile, et hindad tema aega ja tahad saavutada maksimaalseid tulemusi.

Eesmärgistamine: Tee selgeks, mida tahad saavutada

Mõistagi ei saa edukas kohtumine toimuda ilma selgete eesmärkideta. Sõnasta need võimalikult täpselt ja konkreetselt. Kui sul on olemas ka ajakava, siis too see kindlasti esile juba vestluse alguses. Sellega näitad, et hindad mõlema poole aega ning soovid kohtumisest maksimumi võtta.

Meeskonna ja klientide produktiivsuse tõstmine algab suhtlusoskustest. Õpi esitama küsimusi, mis avavad uksi sügavamatele vestlustele ja aitavad suunata tulemusi. Reesi Valge juhendab meid alustama vestlusi positiivsete saavutuste jagamisega, keskenduma kohalolule ning seadma selgeid eesmärke kohtumiseks. Nende lihtsate, kuid võimsate põhimõtete abil saad viia oma meeskonna või klientide produktiivsuse uuele tasemele.