Sa ei pea tegema kõike üksinda, koostööpartnerid aitavad luua rohkem väärtust sinu sihtgrupile ja aitavad sul jõuda rohkemate inimesteni. Samuti oma ala ekspertidega töötamine annab sulle tulevikuks vajalikke teadmisi ja suhteid, mis samas tõstavad ka sinu usaldusväärtust uute klientide ees.

Ma usun, et igal alustaval ettevõtjal on esimeste koostööpartnerite leidmisega raskusi ja mitte selle pärast, et keegi ei taha nendega kampa lüüa vaid just nende enda ebakindluse pärast. Sa ei pea olema tuntud ja saavutanud suuri võite selleks, et küsida, sul ei ole mitte midagi kaotada. Kui küsid ja vastus on ei, siis oled tagasi alguses; Kui küsid ja vastus on jaatav, siis said endale koostööpartneri.

Kuidas alustada vestlust potentsiaalse koostööpartneriga?

Kui inimesed on väärtuse loomise äris, siis ei lähe neile korda, mida oled saavutanud vaid nad hoolivad sellest, et nad saavad jagada oma teadmisi ja kogemusi rohkemate inimestega.

  • Ära alusta detailidest (millal, kus ja kuidas tahad nendega koostööd teha)
  • Jaga nendega oma „suurt pilti“
    • Kes on sinu sihtgrupp
    • mis on sinu äri eesmärk
    • millist väärtust lood oma sihtgrupile
    • milline on sinu kogukond
  • Mis kasu saaks tema sellest koostööst
    • Jagad ise tema sihtgrupile oma teadmisi ja kogemusi (väärtust)
    • Tema saab ligipääsu sinu kogukonnale (võibolla saab mõned kliendid sinu sihtgrupist)
    • Rahaline kompensatsioon

Tahad teada kuidas koostööpartneritega häid suhteid hoida? Kuula podcasti ja saa teada!